Thursday, December 22, 2011

Pengumuman Penting (Important)

Salam to all viewer,
Thanx coz mengunjungi blog saya, Saya baru saje balik dari Kampung, tiada internet kat kampung, so tak check blog . Banyak juga comments/ soalan awaiting moderation. Sorry coz terpaksa menunggu insya Allah saya akan menjawab yang termampu, Saya hanya guru ICT biasa , bukan orang penting , atau berjawatan tinggi. Apa yang saya kongsikan diblog ini hanyalah berdasarkan maklumat asal dari slide powerpoint JPA yang telah saya analisis. 4 point penting yang saya ingin tekankan disini:

1- Bagi hal kenaikan pangkat, banyak lagi yang tidak jelas tapi yang pasti gaji baru selepas naik pangkat bergantung tarikh kenaikan pangkat itu bermula. 
2-Pada JANUARI 2012 nanti mungkin kita belum dapat menikmati gaji SBPA baru kerana bergantung juga kerani yang buat gaji, or hal2 lain berkaitan. Tetapi pastinya akan dapat tunggakan kemudian.  
3-Berkenaan TPG baru (Bracketing System) , sebenarnya juga hanyalah hasil analisis saya daripada slide JPA, yang mana didalamnya ada diberikan TPG baru tetapi untuk sebahagaian bukan penuh.
4-Sekiranya ada perubahan terbaru yang dibuat berkenaan perubahan Gaji dan sebagainya adalah diluar pengetahuan saya. Tetapi setakat ini berpandukan slide drp taklimat JPA itu, begitulah kiraannya.
Terima kasih  semua, maaf jika ada kesilapan dan betulkanlah saya.

Download slide JPA bagi yang belum ada. Kaji-kajilah.


Link 1

alternatif

No comments:

Post a Comment